برندسازي عاملي موثر در توسعه صادرات صنايع دستي

به گزارش ميراث آريا(chtn)، محمدحسين فراهاني در نشست تخصصي مشترک با صادرکنندگان صنايع دستي کشور اظهار داشت: هرچند امروزه از هنرهاي سنتي ما در برخي اماکن متبرکه و بناهاي ارزشمند ساير کشورها بهره گرفته شده ولي هنر ايراني مي‌تواند بيش از اين‌ها زينت‌بخش معماري بناها در گوشه و کنار جهان باشد.

وي ادامه داد: برگزاري نمايشگاه‌هاي صنايع دستي در ديگر کشورها راهکاري براي معرفي هنر ايراني است و مي‌تواند منجر به توسعه صادرات صنايع دستي شود.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تهران يادآور شد: برندسازي آثار صنايع دستي از ديگر عوامل موثر در رشد صادرات صنايع دستي به شمار مي‌رود.

وي در پايان افزود: برگزاري کارگاه‌ برندسازي از برنامه‌هاي پيش ‌روي معاونت صنايع دستي کشور است که با هدف ايجاد برند براي آثار صورت مي‌گيرد.

ب/112

انتهای پیام/

کد خبر 1391042865